Yenice ilçesine bağlı Kalkım İlk-Ortaokulu’nda 16 yıl boyunca öğretmen ve idareci olarak görev yapan Nihat Deliçoban, eğitim hayatına sunduğu katkılar, öğrencilerine verdiği değer ve okul için yaptığı çalışmalarla gönüllerde iz bıraktı.
Öğrencilerinden anlamlı veda
Nihat Deliçoban’ın yeni görev yerine uğurlanması sırasında okulda duygu dolu anlar yaşandı. Öğrenciler, okul koridorunda sıralanarak öğretmenlerini alkışlarla uğurladı.
Öğrenciler tarafından çiçek takdim edilen Deliçoban, bu anlamlı veda karşısında büyük mutluluk ve duygu yaşadı. Öğretmen arkadaşları ve öğrencileri, uzun yıllar boyunca gösterdiği özverili çalışmalar nedeniyle kendisine teşekkür etti.
Kalkım İlk-Ortaokulu’nda görev yaptığı süre boyunca öğrencilerin eğitimine katkı sunan, okulun gelişimi için emek veren Nihat Deliçoban’a teşekkür edilirken, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.
Deliçoban’ın sadece bir eğitimci olarak değil, öğrencilerine yol gösteren bir rehber olarak da önemli bir iz bıraktığı öğrenildi.
Yeni görev yerinde başarı dileği
16 yıllık görev süresinin ardından Çanakkale Yenice’deki okulundan ayrılan Nihat Deliçoban’a, yeni görev yerinde sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir çalışma hayatı temennisinde bulunuldu.
Öğrencileri ve meslektaşlarının alkışları eşliğinde gerçekleşen veda töreni, eğitim camiasında unutulmayacak anlamlı anlardan biri olarak hafızalarda yer aldı.




