Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Okhan Aktur yaptığı sunumda, Acil Serviste hastalarla nasıl iletişim kurulması gerektiği ve şiddetle nasıl mücadele edilmesi gerektiği konuları hakkında şunları söyledi: “Acil servise gelen hastanın beklentisinin ne olduğunu öğrenmek, hasta ve hasta yakınları ile doğru ve etkili bir iletişim kurmak çok önemli. Bu beklentiyi anında cevaplamamız gerekiyor. Hastalardan bilgi alırken aktif dinleme yapmalı ve sabırlı olmalıyız. Çünkü hasta acil servise geliyorsa acı çekiyordur, telaşlıdır. Bu nedenle hastaları ve yakınlarını sabırla dinleyin. Taleplerini öğrenin ve dikkate alın. Bu hasta ve yakınları ile doğru iletişim kurulmasına katkı sağlayacaktır.” Konferans Acil Servis’in hasta kabulünün 12. yılı anısa pasta kesimi ile son buldu.
Editör: Ersan Küçükkuru