Proje sonunda okulun tüm öğretmenleri, bu alanda Avrupa Birliği’nin akredite ettiği uluslararası bir kurumun uzmanlarınca eğitime tabi tutulacak.

Çanakkale İbrahim Bodur Anadolu Lisesi’nin “Measurement & Evaluatıon In Dıstance Education (Uzaktan Eğitimde Ölçme Değerlendirme)” isimli Erasmus Plus projesi,  “Erasmus Plus, KA122-SCH - Short-term projects for mobility of learners and staff in school education” kategorisinde Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenmeye uygun görüldü.

Okul müdürü Cemal Korkut; “İbrahim Bodur Anadolu Lisesi personelinin günümüz teknolojik ve çevresel şartlarının gerektirdiği değişim ve dönüşümlere uyum sağlayacak becerileri kazanmak için sürekli olarak olumlu yönde gelişme çabası içerisinde olduğunu, kurum olarak, emanet bildiğimiz çocuklarımızın en iyi şekilde yetişmesi, çağın gerektirdiği bilgi ve becerileri kazanması açısından projenin çok önemli bir role sahip. Bu proje ile birlikte kurumumuzda görev yapan öğretmenlerimizin "Dijital Eğitim" alanında yetkinliklerini artırmayı, öğretmenlerimizin Dijital Eğitimde süreç odaklı ölçme değerlendirme becerisine sahip olmasını sağlamayı, Dijital eğitimde farklı yöntem ve teknikleri öğretmenlerimize kazandırmayı, Doğa dostu bir okul olarak daha sürdürülebilir bir Dünya'ya destek olmayı amaçlıyoruz” dedi.

Müdür Korkut; günümüzde yaşanan Covid-19 süreci, uzaktan eğitim platformlarının kullanımında öğretmenlerin yetkinliklerinin arttırılması ve eğitim-öğretim faaliyetlerinin kesintiye uğramadan sürdürülmesinin önemli olduğunu vurguladı. Proje sonunda tüm öğretmenlerin, bu alanda Avrupa Birliği’nin akredite ettiği uluslararası bir kurumun uzmanlarınca eğitime tabi tutulacağını, böylece elde edilen becerilerin ve kazanımların her koşulda öğrencilere aktarımının sağlanacağını ve öğrenme eksikliklerinin ortadan kaldırılmaya çalışılacağını belirtti.

Müdür Korkut;  Çanakkale İbrahim Bodur Anadolu Lisesi'nin koordinatör olduğu 12 aylık projenin 31/12/2022 tarihinde tamamlanmasının hedeflendiğini belirtti.

Haber Merkezi
 


Kaynak: Haber Merkezi