Öyle ki gıdadan enerjiye faturalara kadar her şey arttı. Ekonomideki kötü gidişat birçok gıda ürününe de yansıdı. Boş baklava ve boş dost gibi ürünler piyasada satışa sunuldu. Vatandaşlara göre ekonominin içi boşalınca ürünlerin de içi boşaldı.
 
Türkiye’de son yıllarda artan enflasyon ve hayat pahalılığı ile birlikte bir çok ürün alışılmadık şekilde arttı. Gıda ürünlerinin başında gelen Boş tost, boş sandviç, boş baklava, gibi iç malzemesi olmayan gıda ürünleri artmaya başladı. Vatandaşlar ekonominin içi boşaldığından ürünlerinde içinin boşaldığını düşünüyor. Böyle devam ederse artık ekmek arası ekmek diye absürt bir şey çıkabilir yorumunu yapıyorlar. Fiyatların akıl almaz şekilde artmasına ise üreticiler ve esnaf üretim maliyetlerinin artmasından dem vurarak cevap veriyor. Öyle ki son dönemde elektrik ve doğalgaza gelen artışa birde akaryakıt eklenince girdi maliyetleri yükselişe devam ediyor.
 
İbrahim Akın KAZANCI