Türk mobilya sektörünün öncü markalarından Kelebek, her geçen yıl büyüyen, dinamik ve yenilikçi yapısıyla dikkat çekiyor. Bugün, yurtiçi ve yurtdışında yaygınlığını artıran Kelebek, son yıllarda sektörün en hızlı büyüyen markası ve mobilya sektörünün en önemli oyuncularından biri. Global pazardaki konumunu güçlendiren Kelebek Mobilya, ihracata yönelik çalışmalarına da hız kesmeden devam ediyor. 2017’de yüzde 50 büyüme hedefleyen firma, yüzde 10 civarında olan yurtdışı payını da yılsonunda yüzde 15’e çıkarmak istiyor.

Yurtiçi ve yurtdışında 110 Kelebek Mobilya, 46 tane de Kelebek Mutfak satış noktasına sahip olduklarını belirten Kelebek CEO’su Ersin Serbes; “Doğrudan 1.400, dolaylı olarak 10.000 çalışanımızla büyük bir aileyiz. Büyüme stratejimiz doğrultusunda açtığımız yeni mağazalarımızla ailemizi her geçen gün genişletiyoruz. Güçlü iş ortaklarıyla görüşmelerimiz sürüyor ve mağazalaşma konusunda yeni yatırım taleplerini titizlikle değerlendiriyoruz. Hedef pazarlarımıza yönelik stratejilerle başarılı bir bayi ağı geliştiriyoruz. 2017 sonuna kadar hem yurt içi hem yurt dışında 48 yeni Kelebek Mobilya ve Mutfak mağazası açma hedefimiz var.” dedi.

Geçtiğimiz günlerde mobilya sektörünün en başarılı ihracatçıları arasında yer alarak ödüle layık görüldüklerini ifade eden Serbes; “Ustalıkla tasarladığımız ürünlerimizi, yurtdışındaki yatırımlarımızı ve yaygınlığımızı artırarak, uluslararası pazarlara tanıtma gayreti içerisindeyiz. Bu yılki ihracat hedeflerimiz de yüksek. Pakistan’da yeni yatırımcımızla Kelebek mağazamızı açıyoruz. Yeni pazarlara açılarak; dünyada yayılmaya, 82 yıllık geçmişe sahip Kelebek markamızı uluslararası arenada daha fazla duyurmaya çalışacağız. Şu anda grup olarak yurtdışında 32 ülkeye aktif ihracat gerçekleştiriyoruz. Hırvatistan, Kenya, Lübnan, Makedonya, Gana, Kıbrıs’ta da yeni mağaza anlaşmaları yaptık. Yaptığımız işbirlikleriyle Türkiye’nin prestijli mobilya şirketi olma yolunda yine büyük adımlar atmak istiyoruz.” diye sözlerine devam etti.


Kaynak: Haber Merkezi