Limak Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımıyla yeni projeleri hayata geçirmek için çalıştıklarını vurgulayarak, müşterilerden gelen önerilere çok önem verdiklerini ve titizlikle değerlendirdiklerini dile getirdi.
 
Yatırımları ve kampanyaları ile sektöre adını öncü firma olarak yazdıran ve Limak Enerji’yle birlikte daha da güçlü hale gelen Limak Uludağ Elektrik, yeni uygulaması 'Esnek Fatura' ve “Yuvam Güvende” kartı ile müşterilerin hayatını kolaylaştırmaya ve aydınlatmaya devam ediyor. Limak Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, Ankara’da enerji muhabirleriyle bir araya gelerek, 2017 yılında hayata geçirdikleri projeleri anlattı. 2017’yi müşteri memnuniyeti yılı ilan ettiklerini ifade eden Aytac, Limak Uludağ Elektrik olarak Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da görevli elektrik tedarik şirketi olmakla birlikte, Müşteri İşlem Merkezlerinin (MİM) yanı sıra yeni yıl ile birlikte Yetkili İşlem Merkezlerini de (YİM) hayata geçirdiklerini şu anda yaklaşık 100 işlem merkezinde tüketicilerin tahsilat başta olmak üzere abonelik, indirimli elektrik satışı, avantajlı tarifeler fatura ödeme gibi birçok işlemi yapabildiklerini dile getirdi.
 
YUVAM GÜVENDE
Toplantıda ayrıca “Esnek Fatura” ve “Yuvam Güvende” kartı uygulamaları hakkında da bilgi veren Aytac, Yuvam Güvende kartına sahip olan abonelerin, yılda 3 kez ambulans hizmetleri, elektrik problemleri, kaza, cam kırılması, anahtar çilingir hizmetleri gibi konularda 150 dolar tutarında hizmeti ücretsiz alabileceklerini kaydetti.
 
ESNEK FATURA
Aytac, yeni yıl ile birlikte müşterilerin hayatlarını kolaylaştırmak için 'Esnek Fatura' uygulamasına da imza attıklarını anlatarak, uygulama ile Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’daki müşterilerinin ve Türkiye genelinde 81 lira üzeri fatura ödeyen serbest tüketici müşterilerinin yüzünün güldüğünü ifade etti. Fatura son ödeme tarihleri ile ilgili memur, emekli gibi farklı kategorideki müşterilerden gelen talepleri gündeme aldıklarını belirten Aytac, "Fatura son ödeme tarihleri mevzuata göre sayacın okunduğu güne 10 gün ilave edilerek tespit edildiği için, memur, emekli veya diğer ücretli çalışanların maaş ödeme tarihlerine denk gelemeyebiliyordu. 'Esnek Fatura' uygulamamız ile tüm mesken müşterilerimiz fatura son ödeme tarihlerini kendileri belirleyebilecekler ve geç ödeme kaynaklı olarak yansıyan gecikme zammı, elektriğin kesilmesi gibi sıkıntıları yaşamayacaklar” dedi.
Genel Müdür Ali Erman Aytac, 'Esnek Fatura' uygulamasıyla müşterilerinin fatura alt limitini de belirleyebileceklerini ifade etti. Aytac, “Belirli dönemlerde evlerinde bulunmadıklarında buzdolabı, derin dondurucu gibi beyaz eşyaların tüketimi nedeniyle düşük de olsa faturalar oluşuyor. Bunları takip ve ödeme zahmetine sebep oluyor. Yeni uygulamayla birlikte müşterilerimizin kendi belirleyecekleri tutara kadar fatura oluşmuyor ve dolayısıyla bu küçük faturalar sebebiyle oluşan sıkıntılar ortadan kalkıyor” şeklinde konuştu.
 
Müşterileri ödeme alışkanlıklarına göre gruplandırdıklarını ve elektrik faturasını düzenli ödeyen mesken müşterilerine ayrıcalık tanınacağını belirten Aytac, "Faturasını düzenli olarak ödeyen müşterilerimiz, unutma, otomatik ödeme talimatında yaşanan sıkıntı, hesapta para olmama gibi nedenlerle fatura ödemesini geciktirseler dahi elektriği kesilmiyor ve dolayısıyla bu tüketicilerden kesme bağlama ücreti alınmıyor. Faturasının son ödeme tarihi geçtiğinde bu durum otomatik arama ve SMS ile hatırlatılıyor. Müşterilerimiz, fatura ödemelerini düzenli olarak yapmaya devam ettiği müddetçe uygulamadan faydalanmaya devam ediyor” ifadelerini kullandı.
 
3 MİLYON ABONE YARARLANABİLECEK
Yeniliklerden faydalanmak isteyen müşterilerin, http://www.limakuludag.com.tr/ internet adresi üzerinde bulunan online.limakuludag.com.tr online işlem merkezi, 444 6 646 telefon numaralı çağrı merkezi ve Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) üzerinden başvuruda bulunabileceklerini belirten Aytac; uygulama ile ilgili tek gerekliliğin aboneliğin fiili kullanıcının üzerine olması olduğunu belirtti. Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 10 Bölge Yönetmenliği, 70’i aşkın Müşteri İşlem Merkezi, Türkiye’nin diğer şehirlerindeki acenteleri ve faaliyete geçen Yetkili İşlem Merkezleri(YİM) ile hizmet veren Limak Uludağ Elektrik bu uygulamadan yaklaşık 3 milyon kişinin faydalanabileceğini vurguladı.
 
SERBEST TÜKETİCİYE 350 MİLYON TL İNDİRİM SAĞLANDI
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu(EPDK)’nın belirlediği serbest tüketici kapsamında Türkiye’de 50’ye yakın ilde enerji satışı gerçekleştirdiklerini belirten Aytac; son üç yılda 350 Milyon TL indirim sağladıklarını ve bu ücretin müşterilerinin cebinde kaldığını ifade etti.
 
LİMAK ULUDAĞ ELEKTRİK MÜŞTERİLERİYLE BİRLİKTE ENGELLERİ ORTADAN KALDIRIYOR!
Müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve yenilikçi uygulamaları ile enerji sektöründe öncü firma olan Limak Uludağ Elektrik, Türkiye Sakatlar Derneği ile yaptığı protokol ile serbest tüketici kapsamındaki müşterilerine diledikleri takdirde hak kazanılan indirim tutarının bir kısmını ya da tamamını derneğe bağışlama imkanı sağladı. Proje kapsamında müşteriler tarafından yapılan bağış tutarı kadar miktar, Limak Uludağ Elektrik tarafından ilave edilerek toplanan yardımlar derneğe aktarılacak.
 


Kaynak: Haber Merkezi